Łączna liczba wyświetleń

27 kwietnia 2020

9 URODZINY! [26 kwiecień 2020r.]


"Przyszłaś na świat po to, aby kochać Ciebie


Jesteś moim słońcem, a ja twoim niebem."




. Dziś są Twoje skarbie 9 URODZINY!

Pamiętam dzień, w którym przyszłaś na świat.  Czułam się taka bezpieczna, bo wśród swoich. Otoczono nas najlepszą opieką, troską i czułością. Na krótko role się zmieniły, bo nie byłam w pracy, a stałam się pacjentką. Wszyscy przychodzili Ciebie oglądać, gratulowali mi, mówili jak jesteś piękna. Było tyle ciepła i życzliwości. Późnym wieczorem, gdy już wszystko ucichło, a emocje opadły siedziałam z Tobą w ramionach na szpitalnym łóżku oparta o ścianę i patrzyłam na Ciebie przez wiele godzin. Tuliłam, głaskałam, całowałam, karmiłam Cię i nie chciałam, żeby ten czas się skończył. Siedzieliśmy tak razem do połowy nocy, a ja zachwycałam się Twoim pięknem i delikatnością. Dokładnie tak samo jak kilka lat wcześniej Twoją siostrą. W pewniej chwili w śnie tak pięknie się uśmiechnęłaś. Powiedziałam Ci wtedy: "Dziękuję kochanie, że się urodziłaś taka malutka i taka zdrowiutka". Jakże los z nas perfidnie zakpił
.
Słoneczko moje, niech Cię Twój Anioł Stróż chroni przed wszelkim złem tego świata, a miłość którą dostajesz niech dodaje Ci sił na walkę z chorobą i przeciwnościami losu. Ja mogę tylko Cię kochać, na tyle, na ile potrafię. A Ty po prostu bądź przy mnie.

#OlimpkowaMAMA - świętuje kolejny rok życia Olimpii
.
cyt. "Po to jesteś na świecie" Maanam
w oryginale "Przyszłam...   ".
Martucha na dziś ten cytat pasuje wyśmienicie ;-)
.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz