Łączna liczba wyświetleń

16 lipca 2018

Wspomnienie z Medjugorie [15 lipiec 2018r.]

Nieraz wydaje się to wszystko tak nieprawdopodobne, a przy tym jest takie prawdziwe. Takie przesłanie...
.
Dziś przypadkiem znaleźliśmy swoje zdjęcie z naszego pobytu w Medjugorje sprzed ponad 3 lat z homilią wygłoszoną w tamtejszym kościele dnia 11 lipca 2018r. Co dziwniejsze leżąc w szpitalu z Olimpią jakoś zaniedbałam codzienne zajrzenie do Ewangelii na dany dzień. Tak się akurat złożyło, że tę z 11 lipca, przeczytałam nad ranem kilkukrotnie. Bardzo utkwiła mi w sercu i powracała w myślach jak bumerang, więc wtedy rano napisałam o niej tu: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=858104811053232&id=535581076638942
.
Niektórzy pytają mnie jak Bóg mówi do człowieka. Mówi na wiele sposobów i wciąż zadziwia kreatywnością. Tu zwrócił się z nieprawdopodobnie wielkim przesłaniem, bo gdy po raz pierwszy przeczytałam tę Ewangelię pomyślałam, że tamtej nocy z 29/30 czerwca mnie "złamał", bo... pozwoliłam Olimpii odejść tym samym złożyłam ją w Jego ręce całkowicie. Oddałam swój największy skarb, który miałam na ziemi. Wiedziałam, że jak On👆 coś nie zrobi, to ja zrobić nie mogę już nic. 

Pogodziłam się z wolą Bożą niezależnie jaka ona by była.

Mogłam tylko czekać... A czekałam... śpiąc spokojnie pod drzwiami bloku operacyjnego.
.
I tak "ja" całkowicie się zdałam na Niego, a On w zadziwiająco szybki sposób sprawił, że Olimpia odzyskała swój wigor.
I cały czas odkrywam, że można jeszcze głębiej, jeszcze mocniej poczuć tę Bożą miłość.
Wierzę, że dostanę więcej...
.

My w Medjugorje. (marzec 2015r.) 




wiem, że może dać mi coś jeszcze lepszego...



Zdjęcie z Centrum Medjugorie Polska z dn.11.07.2018r.

Homilia 11.07.2018
https://www.centrummedjugorje.pl/…/stori…/mp3/20180711pl.mp3
"Dobre rzeczy mogą stać się dla mnie i dla ciebie "skarbem" na tyle, że staje się to przeszkodą w relacji z Bogiem. Na przykład relacja z najbliższymi: matką, żoną, dziećmi. Przywiązuję się i staje się zniewolony, tego, co jest dobre.(...). A Jezus chce mnie z tego wyzwolić. Nie z relacji z najbliższymi, nie z tego co jest dobre, nie ze "skarbu" i pracy, którą wykonuję, ale stosunku do tego. On może dać mi coś jeszcze lepszego. Jako jedyny może dać mi pewność, spełnienie, przyszłość jaka jest w niebie. Wymaga tylko oddania, zawierzenia"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz