Łączna liczba wyświetleń

31 grudnia 2017

Radosnych Świąt kochani [24 grudzień 2017r.]

"Jest taka MIŁOŚĆ, która godzi ogień z wodą
i WOLNOŚĆ taka, co własnej woli zamyka drogę.
Jest taka RADOŚĆ, która pulsuje milczeniem
i PEWNOŚĆ taka, co się upewnia nierozumieniem".
Jedna prawdziwa MIŁOŚĆ, ta która cię nie oszuka, nie zrani,
nie oczekuje niczego w zamian - JEZUS ☧

Życzymy Wam WIARY, NADZIEI, MIŁOŚCI.

Ja wciąż jestem pełna WIARY, że Bóg może uczynić dla nas to,
co po ludzku niemożliwe, NADZIEI, że to we właściwym czasie nastąpi
i MIŁOŚCI do tych pięknych istot, które Bóg powierzył mi na czas ziemskiej tułaczki.
Mam tylko marzenie, bym znalazła w sobie tyle SIŁY by nigdy z tej drogi nie zboczyć,
bo bez TEGO, KTÓRY NAM SIĘ DZIŚ NARODZIŁ nie dam rady
samotnie ciągnąć całego bagażu trudnych doświadczeń.
Ci, którzy powinni mnie wspierać i dopingować, dawno temu kazali mi się pogodzić.
Ale nie potrafię, bo wierzę JEMU i danemu mi SŁOWU i wciąż niestrudzenie czekam
na jego wypełnienie. (kiedyś o tym napiszę)

🎄 🎄 🎄 WESOŁYCH ŚWIĄT kochani, dziękuję za modlitwę, pamięć i wszelkie okazane dobro.

Fot. ♥️ WSZYSTKO CO KOCHAM ♥️
choćby inni myśleli inaczej.

#OlimpkowaMAMA wprost z Kinder-UKE Hamburg Eppendorf




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz