Łączna liczba wyświetleń

05 października 2017

Równo rok temu... [5 październik 2017r.]

Dziś jest dla mnie wyjątkowy dzień, równo rok temu przyjęłam w klinice w Hamburgu
pierwszą dawkę mojego leku, który dziś ma już swą nazwę Brineura.

Tak się nieraz zastanawiamy jaka bym była dziś bez leczenia?
Chyba lepiej o tym nie myśleć.
Nasze życie wywróciło się do góry nogami, choroba zburzyła cały ład naszego małego świata.
Mój stan trochę się pogorszył w ciągu tych 53 tygodni leczenia i nieraz było i jest ciężko, ale robiąc podsumowanie WARTO!


Każdy z Was przyczynił ...się do tego sukcesu! Na różny sposób.
Dziękuję za modlitwę, ciepłe słowa, każdą złotówkę,
list do BioMarin, bo to dzięki tej akcji: "Ja chcę ŻYĆ - napisz list do BioMarin"
i moim lekarzom w Hamburgu mam szansę wciąż cieszyć się kolejnym dniem życia.
Poruszyliśmy niebo i ziemię.
Usłyszeli o mnie, dziewczynce z małego miasteczka na każdym kontynencie,
chyba poza Antarktydą

Tyle tysięcy pięknych, gorących serc!!! Dla mnie!!!
Pamiętacie to!!!
Jezu, Ty nam pokaż, że to wszystko ma sens.

Dziękuję Wam
Wasza Olimpcia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz