Łączna liczba wyświetleń

02 października 2017

Mój Aniele [2 październik 2017r.]

Dziś swoje święto mają nasi Aniołowie Stróżowie :-)

Każdy człowiek - bez względu na to czy jest wierzący, czy nie,
czy jest chrześcijaninem, muzułmaninem, czy buddystą, a może deklaruje się jako ateista
rodzi się z przydzielonym mu Aniołem Stróżem.
On od naszych narodzin, aż do śmierci czuwa nad nami i nie może z tej funkcji zrezygnować.
W tym sensie każdy człowiek jest dzieckiem Boga.
Inną już sprawą jest, czy do tego Boga dotrze za swego życia.

Nasz osobisty Anioł mówi do nas w ciszy serca, daje nam określone natchnienia tzw. przeczucia. Czy my z Nim rozmawiamy, czy Go o coś prosimy, słuchamy? Złóżmy Mu dziś życzenia.

"Oto Ja posyłam anioła przed tobą, aby cię strzegł w czasie twojej drogi i doprowadził cię do miejsca, które ci wyznaczyłem. Szanuj go i bądź uważny na jego słowa".
Wj 23;20-21


"Aniele Boży Stróżu mój,
Ty zawsze przy mnie stój,
rano, wieczór, we dnie, w nocy,
bądź mi zawsze ku pomocy,
strzeż mnie od wszelkiego złego
i doprowadź mnie do żywota wiecznego.
Amen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz