Łączna liczba wyświetleń

01 sierpnia 2017

Moja druga operacja [27 lipiec 2017r.]

Jutro przed nami trudny dzień. 😩

Będę miała zakładany PEG, taką rurkę do żołądka do podawania jedzonka,
bo nieraz nie mam apetytu. Szczególnie przez kilka dni po podaniu enzymu.

Ważę prawie 19kg (jeszcze laska jestem 😀), ale moi doktorzy mówią, że jak mama mnie dokarmi przez PEG będę miała więcej siły, by siedzieć i chodzić.

Poza tym nie wiem czy wiecie, ale 30 sierpnia idę do szkoły, bo skończyłam już 6 lat!!!
Muszę trochę przytyć, bo inaczej będę łapać wszystkie infekcje.
A... z gorączką enzymu nie dostanę, bo do tego trzeba być zdrowym.
Także takie wieści.

😱 Pozostało mi stracić figurę modelki. 😢 😊 😊
Jutro o 9:00 mam operację. 😷
Pomódlcie się za mnie proszę, by wszystko było dobrze.

A tak jest dziś.
Trochę się pośmiałam 😁 😁 😁
Pa, pa....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz