Łączna liczba wyświetleń

11 sierpnia 2019

NIGDY NIE BĘDZIESZ... [9 sierpień 2019r.]

You'll never walk alone. - Gott .
Miesiąc temu wcześnie rano jadąc z Olimpią do kliniki do Hamburga 
miałam w sobie ogromny smutek i żal.
Wśród ciemności nocy w zupełnej ciszy, 
niewyspana z pulsującym bólem głowy i narastającymi mdłościami
mijam beznamietnie kolejne kilometry autostrady 
i rozmyślam nad naszym życiem. 

Pytam Jego☝️P
o co to wszystko? 
Jak z tego wszystkiego co nam się przydarzyło wyciągnąć dobro? 
Dlaczego wszystko okraszone jest takim ciężarem? 

Tradycyjnie uroniłam w czasie "naszych" cichych rozmów niejedną łzę. 
W myślach wylałam Mu wszystkie żale, które się we mnie nagromadziły, 
zadałam Mu chyba z dwadzieścia pytań mijając kolejne kilometry. 
I w końcu mówię Mu: Ty też mnie chyba opuściłeś!
Nagle spoglądam na jakiś baner i widzę słowo - Gott (Bóg). 
Tylko tyle! 
Reszty nie zdążyłam przeczytać.
I znów Go pytam: Co mi Boże chciałeś powiedzieć?
I pytałam Go tak przez cały miesiąc, bo jadąc dwa tygodnie temu 
i wczoraj do Hamburga nie mogłam tego baneru odnaleźć, 
a mijam ich setki przemierzając ponad 400km trasy.
.
Znalazłam ten baner dziś wracając z Olimpią z kolejnej infuzji enzymu.
Dziś już go nie szukałam i nawet nie rozglądałam się na boki. 
Po prostu podniosłam głowę z nad telefonu, w którym akurat włączałam dla Olimpii 
"Świnkę Peppę" na YouTube spojrzałam dokładnie na ten baner tak samo jak miesiąc temu. 
Takie precyzyjne spojrzenie w to co miałam i chciałam zobaczyć. 
Bóg nie działa tak jak my tego chcemy, ale jak On chce.
Na wszystko jest odpowiednia pora i czas.
.
I nie, On mnie nie opuścił!
On mi mówi:
NIGDY NIE BĘDZIESZ CHODZIŁ SAM. - BÓG
Jedyne "lustro", które się naprawdę liczy to Boże spojrzenie. 
Reszta jest bez znaczenia. 
Mój Bóg.
Ps. I tak trzymając w ręce odblokowany telefon zdążyłam zrobić jeszcze zdjęcie.
 I teraz już wiem! Baner jest trójkątny i obrotowy, a na każdej ze stron wisi inny plakat.
 Dlatego nie mogłam go znaleźć jadąc w stronę Hamburga. 
A wtedy...
wtedy był 11 lipiec. 
Zapamiętam ten wczesny poranek i naszą 16 rocznicę 👫 do końca życia.
.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz