Łączna liczba wyświetleń

13 maja 2018

Ważny dzień [12 maj 2018r.]

„Spałem i śniłem, że życie jest radością. Obudziłem się i zobaczyłem, że życie jest służbą. Zacząłem służyć i zobaczyłem, że służba jest szczęściem”. [R.Tagore]

Dziś dzień wyjątkowych osób, które nieustannie towarzyszą w mojej drodze życia.
To moje cudowne PANIE PIELĘGNIARKI
😷

➡️ Te w Kinder-UKE w Hamburgu, które tak bardzo o mnie dbają, gdy przyjeżdżam regularnie co dwa tygodnie na infuzję enzymu: siostry Lilli, Anne, Bettina, Waltraud, Feli i nasz nowy pielęgniarz Kevin oraz siostry z oddziału III. Wszystkim Wam przesyłam gorące życzenia i uściski oraz obiecuję nie marudzić i nie płakać więcej przez cały dzień. Wiem nieraz macie ze mną ciężko, ale ja się cieszę, że Was mam.
 
➡️ Składam także serdeczne życzenia wspaniałym pielęgniarkom z oddziału dziecięcego SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu, które wielokrotnie dbały o mnie w czasie moich hospitalizacji, gdy jeszcze w Polsce czekałam na leczenie. Bardzo miło i z sentymentem Was wszystkie wspominam. 


➡️ Dziękuję także moim byłym i obecnym lekarzom za leczenie, troskę i zrozumienie.
Gorące buziaczki ode mnie dla Was wszystkich
💋💋💋💋💋 💋💋💋💋💋 💋💋💋💋💋
Prawdziwych skarbów spotkałam w swoim życiu.
Bądźcie wszyscy tak cudowni jak do tej pory.
Życzę mnóstwa radości z wykonywanej pracy i dziękuję za okazane mi dobro 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz