Łączna liczba wyświetleń

13 maja 2018

Muttertag [13 maj 2018r.]

Dziś w DE 🇩🇪 Muttertag, polski Dzień Matki.

Moja miłość niedługo kończy I klasę, pewnie by namalowała mi piękną laurkę, złożyła urocze życzenia, najmocniej na świecie wyściskała i wycałowała. Pewnie by tak było... jednak nie może zrobić żadnej z tych rzeczy, bo nie potrafi, nie pamięta.

Żal mi tych straconych chwil, które nigdy się nie wydarzą. Dziś u nas od rana płacze niebo i płacze moje serce MATKI. To ja rano podziękowałam jej za "ciche życzenia", których moje uszy nie usłyszą, bo i tak wiem..., że mnie bardzo mocno kocha.
A mogłoby być dziś tyle radości. Mogłoby..., ale nie ma. 😭
Inez mi dziś zrobiła taki idealny prezent 📦
Najsłodszy z uśmiechów 😁😂😥
Nasza Olimpcia 😘
Moja miłość ♥️ Moje córeczki ♥️♥️



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz