Łączna liczba wyświetleń

13 grudnia 2016

Kiermasz... dla mnie [13 grudzień 2016r.]

Gdyby każda noc w naszym życiu mogła być jak noc Bożego Narodzenia… wyjątkowe to święta bo łączą ludzkie serca.
~ Grono pedagogiczne Szkoły Podstawowej w Białej Piskiej, a także Szkolne Koło Caritas 
wraz z uczniami i rodzicami zorganizowali 
KIERMASZ OZDÓB ŚWIĄTECZNYCH, 
z którego cel przeznaczony zostanie na zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla mnie. 
Jeśli chcecie przyozdobić pięknie i niepowtarzalnie swój domek na święta
 i jednocześnie uchylić mi skrawek nieba 
zapraszam w czwartek o godz.16:00 do Szkoły Podstawowej w Białej Piskiej na kiermasz, 
ozdoby także można będzie zakupić w niedzielę po każdej Mszy Świętej przy wyjściu z kościoła. 
Ale w niedzielę najważniejsza jest Msza Święta i Chrystus!!! 
Moje serce się raduje, bo mam Was.
Bez Was byłoby ciężko, bardzo ciężko i dużo, dużo trudniej.
Może i do mnie uśmiechnie się los i Mikołaj mnie zaskoczy w te święta, kto wie?

Ps. Dziś w nocy jadę z mamą do Hamburga, więc być z Wami nie mogę, ale liczę na Was.
Buziaczki :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz