Łączna liczba wyświetleń

05 listopada 2016

Jeszcze nie do końca dobrze się rozumiemy z BMN190 [5 listopad 2016r.]

Od dwóch dni bardzo źle się czułam i po przyjeździe z Hamburga 
znów trafiłam do szpitala tym razem do SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu.
Dziś już jest pięknie, ale wczoraj wszyscy się o mnie bardzo martwili, 
bo dziwne rzeczy się ze mną działy :-)

Super fachowa opieka pielęgniarek i lekarzy z Oddziału Dziecięcego w Piszu i zainteresowanie i pomoc moich lekarzy z Hamburga przyniosły szybkie zażegnanie kryzysu. 

Do przemęczenia związanego z daleką podróżą dołączyła immunologiczna reakcja 
na podawany za granicą lek.


Hm, widać że jeszcze nie do końca dobrze się rozumiemy z BMN190 
(mój nawy lek, podawany do główki)

Oby to był ostatni taki numer!
No i ja muszę zdecydowanie więcej wypoczywać.
Buziaczki :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz