Łączna liczba wyświetleń

09 października 2016

Jutro spotkanie z BMN190 [5 październik 2016r.]

Dziś muszę się porządnie wyspać, bo już jutro raniutko pojadę na OIOM, gdzie lekarze będą przez kilka godzin podawać do mojej główki tak przez nas wyczekiwany LEK o roboczej jeszcze nazwie BMN190. Bardzo się boję, czy mój organizm na niego źle nie zareaguje i nie zacznie z nim walczyć.
Bo w zasadzie się jeszcze nie znają ;-)
Teraz muszą się poznać i polubić :-)

Ale mówią, że jestem w dobrych rękach.
I przewidują u mnie co najwyżej gorączkę.
Boimy się myśleć nawet o gorszych rzeczach.
Mój organizm nie może mi tego zrobić!

A tymczasem od dziś w Bostonie trwa sympozjum NCL. Jest na nim też moja Pani doktor z Hamburga Angela Schulz. Naukowcy przez 4 dni będą mówili o wszystkim co dotyczy leczenia tej strasznej choroby.

Pozostaje nam oczekiwać tylko dobrych wiadomości.
http://nclboston2016.com/

Wspomnijcie o mnie Bogu w modlitwie.
I bądźcie blisko myślami, jak zwykle.
Mieć Was to duży luksus.
Dziękuję <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz