Łączna liczba wyświetleń

09 maja 2020

Bärbel 9 maj 2020r.]

Napisała mi:
Die Mutter Gottes verbindet uns "von Herz zu Herz"!
Dziś wiem, że nie ma przypadkowych spotkań, bo kiedy na drodze życia staje Ci ktoś wyjątkowy, poznajesz to instynktownie i masz tę pewność, że jest  bliski twemu sercu, mimo, że go jeszcze nie zdążyłaś dobrze poznać. Tą zupełnie niezwykłą kobietę poznaliśmy prawie 2 lata temu w szkole Olimpii, była w niej przez rok pielęgniarką. Piszę była..., bo dziś cieszy się już zasłużoną emeryturą, mieszka od nas bardzo daleko, ale myślami jest bardzo blisko nas, a my niej. Życie często stawia na drodze nam ludzi, którzy muszą Cię w pewnym momencie otoczyć troską, zrozumieniem, wyrozumiałością, a być może nawet Cię pokochać, by później usunąć się w cień.
.
Bärbel zakochałam się w Twojej dobroci, w Twoim sercu, w Twoim spojrzeniu. Nawet nie wiesz, jak bardzo ucieszył mnie list od Ciebie z płytą, którą nam przysłałaś z najpiękniejszymi pieśniami Uwielbienia wprost z Medjugorie. Wylałam wczorajszego wieczoru przy nich morze łez, bo przypomniały mi o naszym tam pobycie 5 lat temu. Powiedziałaś mi kiedyś, że chciałabyś tam wrócić. Wczoraj napisałaś mi, że: "Matka Boża łączy nas „z serca do serca”, a ja mam nadzieję, że Ona sprawi, że kiedyś pojedziemy do Niej do Medjugorie obie. Choć obie jesteśmy chrześcijankami różnych wyznań, w oczach Boga i Jego Matki jesteśmy jednakowo ważne.
.
Bärbel dziękuję Ci za wszystko piękna kobieto!
Buziaki od nas wszystkich.
.
.
Ps. Wczoraj na spacerze z Olimpią znalazłam kamień z napisem LOVE i pomyślałam, że jest tak wiele osób, które o nas myśli i nas kocha. Po południu przyszedł list od Bärbel. Taka piękna niespodzianka, dla duszy i ciała. Wyjątkowa, jak cała Bärbel.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz