Łączna liczba wyświetleń

12 lutego 2020

Światowy Dzień Chorego [11 luty 2020r.]

«Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię» Mt 11,28
Te niezwykle budujące i dające nadzieję słowa Jezusa są w tym roku tematem Światowego Dnia Chorego, który przypada właśnie dziś. W chorobie i związanym z nią cierpieniem doświadczamy słabości własnej natury, a jednocześnie ogromu nadziei i piękna życia. Wówczas niejednokrotnie przekonujemy się o nieocenionej pomocy na jaką możemy liczyć ze strony drugiego człowieka. I tu chciałabym pięknie podziękować za wsparcie, którego w życiu dostałam tak wiele. Wspólnie wciąż dodajemy dni do mojego życia. Ile ich jeszcze jest przede mną? Nie wiem.
Cieszę się że mam leczenie w ramach ubezpieczenia, za które nie musimy płacić, a które kosztuje jakieś niewyobrażalne pieniądze, bo 1 dawka leku to koszt 250 tysiecy €. Lek przyjmuję w klinice w Hamburgu wprost do komór mózgu regularnie co 2 tygodnie od ponad 3 lat, a moje leczenie musi trwać do końca życia. Także jestem wdzieczna i cieszę się tym co mam. Mam wiele, mam szansę żyć znacznie dłużej niż mówią statystyki w mojej chorobie i mam Was.
Czego pragnąć więcej. 😘
.
Jeśli macie ochotę wesprzeć mnie 1% podatku w tej drodze naznaczonej okrutną chorobą będę wdzięczna.
KRS 00000 37904
Cel szczegółowy: 26147 GŁOWACKA OLIMPIA
.
Jestem podopieczną:
Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
http://www.dzieciom.pl/podopieczni/26147
.
Proszę nie wpłacać darowizn. Wystarczy 1%.
.
Ps. Z pieniążków zbieranych w tamtym roku udało nam się kupić taki piękny rower. Dzięki niemu, życie nie jest tak monotonne. Każdy kto mnie zna wie, że uwielbiam długie spacery. Teraz mogę wyruszyć trochę dalej, niż tylko krążyć w wózku po mieście. Rower został zrobiony według moich potrzeb.
Jest wspaniały. Dziękuję Wam bardzo.
.
#Olimpia_Glowacka
.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz