Łączna liczba wyświetleń

09 lutego 2020

Moja najpiękniejsza [18 styczeń 2020r.]

Moja najpiękniejsza...
Czas ma dla mnie inną definicję, bo nie wiem ile go jeszcze przed nami. Każdy dzień stał się darem. 
To sprawia, że zmieniły się moje perspektywy i podejście do życia. 
Czas pokazał co jest dla mnie największą wartością. 
To życie Olimpii! Życie mi najdroższe.
.
Dzięki leczeniu udało nam się oszukać przeznaczenie. 
I choć nie zawsze jest sielankowo, to jestem za to życie Bogu wdzięczna, 
bo każdy nasz trud buduje moją siłę i charakter i pozwala stać się lepszym człowiekiem. 
Ile ona dała mi miłości, a ile nauczyła cierpliwości i pokory do życia tylko ona jedna wie. 
Najważniejsze jest nasze tu i teraz. O przyszłości myślimy nieśmiało i dyskretnie. 
Po co wybiegać przed siebie. Na tym polu walki musimy wytrwać do końca. 
Innej opcji nie ma.
.
#OlimkowaMAMA i #Olimpia_Glowacka
.

Ps. Nad pięknym Renem, do którego mamy kilkaset kroków. 
Ulubione miejsce spacerów.

.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz