Łączna liczba wyświetleń

01 czerwca 2019

Jezus żyje, z Nim również ja [28 maj 2019r.]

Dziś na naszej drodze...
● Jesus, meine Zuversicht, Jesus lebt, mit ihm auch ich.
○ Jezus, moja ufność, Jezus żyje, z Nim również ja.

.
Przypadek to Bóg działający incognito. 
Kocham te przypadki, lubię cieszyć się małymi rzeczami i czytać znaki, które stawia mi na drodze. 
Rano uświadomiłam sobie, że coraz częściej polegam na Nim niż na sobie. 
Często staję w miejscu i nie wiem co wybrać, w którą stronę pójść, co będzie dla nas najlepsze
 i wtedy pytam Jego, proszę o znak i czekam... 
Nieraz odpowiedź przychodzi szybko, innym razem nie. Wtedy marudzę: 
no weź mi kurdę coś podpowiedz, żebym dobrze poszła, dobrze wybrała tak jak Ty chcesz. 
Składam wszystko w Jego ręce.
.

Kiedyś mówiłam, że to ja jestem panią swego losu. 
Dziś chcę by to On rządził w moim życiu. 
Ryzykuję...
i tworzę przestrzeń Bogu do działania. 
I czuję że tylko wtedy, kiedy całkowicie decyduję się stracić kontrolę 
nad swoimi sprawami prawdziwie Mu ufam.
Św. Augustyn miał sporo racji w tym, co mówił: 
"Pracuj tak, jakby wszystko zależało od ciebie, ale ufaj tak, jakby wszystko zależało od Boga".
Nie znam lepszego przepisu na zaufanie!
I teraz JEZU, UFAM TOBIE ma dla mnie inny wymiar.
.
Ps. Dzisiejszy powrót z kliniki w Hamburgu po Olimpkowej infuzji enzymu. 
Nasz 141 tydzień terapii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz