Łączna liczba wyświetleń

09 marca 2019

Karnawał [5 marzec 2019r.]

"Każdego dnia budzić się zdrowym to największe szczęście, jakie można mieć w życiu".
.
Wczoraj był u nas pochód karnawałowy. 
Całe miasto bawi się, ludzie poprzebierani, szczęśliwi, radośni i uśmiechnięci. 
Tony słodyczy i wśród nich te dziecięce twarze, na których wymalowane są niezwykłe emocje... 
Jak wielka w ich oczach radość, jakie przejęcie na tych małych buziach, 
gdy swoją słodką zdobycz 🍬 chowały szybciutko do swych torebek.
I we mnie zawsze ta sama myśl...
Co by w tej sytuacji robiła Olimpia? 

Pewnie też by biegała ze swoją torebką polując na każdego rzuconego w jej kierunku cukierka.
Tak stałam i widziałam ten błysk w jej oczach i słyszałam ten pisk jej zachwytu, ale...
na twarzach innych dzieci. 

Pozostała mi tylko wyobraźnia, jaka by była, co by robiła, gdyby była zupełnie zdrowa.
Gdziekolwiek jestem widzę ją oczami mojej wyobraźni, 
zdrową, szczebioczącą i rozgadaną.
.
Rzeczywistość jest tak okrutnie bolesna.
Moje serce nigdy nie przestanie krwawić 😭
.
#OlimpkowaMAMA
.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz