Łączna liczba wyświetleń

14 lutego 2018

Walentynkowe podziękowania [14 luty 2018r.]

Życie podobne jest do drogi pełnej zakrętów. Widzimy tylko do kolejnego zakrętu.
Ale wiemy, że Bóg ogarnia wzrokiem całą naszą drogę.


Dziękuję Małgorzata Podjacka z Lęborka za pięknego zająca i bajkę. Prezent przyszedł prawie rok temu na Święta Wielkanocne do Polski i po wielu miesiącach dotarł w końcu do mnie.

Pamiętasz? Kuba Wojtek Święćkowski dziękuję za Peppę. Jest ze mną do dziś! Nie miałam okazji Ci wcześniej podziękować. Robię to dziś!

Dziękuję za pamięć i szczere życzenia Natalia, Dorota, Franek i Tomasz Wierzbowski, a w szczególności Natalce za olej św.Charbela. Masz piękne serducho.

Taką super poduchę kurkę podarowała mi ciotka Iwona, której zwinne ręce tworzą prawdziwe dzieła w Manufaktura MOYA. Jest idealna. Dziękuję

A tę zabawkę dostałam od super chłopaków Kuby i Oskara oraz od ich mamy Anna Kaczmarczyk. Jak się nagrzeje ją to jest się do czego przytulić. Dziękuję

Wspaniała pani Grazyna Tabaczynska z Tych, która otula mnie wciąż modlitwą. Dziękuję za modlitwy, listy i Pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej.

Super tygrysiątko od uroczej Rebeca faith-hope-love i jej mamusi Adnana Cojocariu z Rumunii. Dziękuję dziewczyny

Mała Zuzia razem z tatą Łukaszem i babcią odwiedziła mnie w klinice w Hamburgu i podarowała takiego przytulańca. Jesteście kochani. Dziękuję

Życzenia świąteczne od mojej klasy i płytę z autorskim nagraniem uczniów mojej szkoły na czele z Herr Rolf Zuckowski z Schule an der Virneburg. Dziękuję

Eleganckie ubranko! Extra dopasowane spodenki oraz gustowny i cieplutki sweterek od moich braciaków Filipa i Dawida oraz cioci Izabela i wujka Marcina. Dziękuję

I wspomaganie mojego zdrowia od Stasia, cioci Honoraty i wujka Tomasz Głowacki. Dziękuję


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz