Łączna liczba wyświetleń

07 lutego 2018

O 69 tygodni dłuższe życie [26 styczeń 2018r.]

Czy wiecie, że dziś mija 69 tydzień mojego leczenia?
Tradycyjnie o 3:40 rano z mamą wyruszyłam moim autkiem w kierunku Hamburga.
A już po 9:00 nasz doktor podłączył mi infuzję z enzymem,
który przez dokładnie 4 godziny i 15 minut swobodnie wchłaniał się do mojej główki.
Przez ten czas muszę leżeć spokojnie, przypięta do wielu kabelków,
ale daję radę, muszę, bo dzięki niemu mogę wciąż cieszyć się życiem.

KLINIKA to taki mój DRUGI DOM,
otaczają mnie najlepszą opieką nasi doktorzy i panie pielęgniarki.
Bardzo ich lubimy, bo wkładają wiele serca w to, bym była w dobrej kondycji.

A jutro!!!
Jutro mam w planach wrócić do domu.
Jeszcze silniejsza, jeszcze mocniejsza i z jeszcze większym uśmiechem.

Buziaczki 😘
Pa 🙋

Ps. Inez zobacz, mam Twoje słuchawki 😜
🐷 Słucham Peppy.
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz