Łączna liczba wyświetleń

18 lutego 2017

"Dusza dziecka..." [17 luty 2017r.]

"Dusza dziecka jest równie złożona jak nasza, pełna podobnych sprzeczności, tragicznie zmagająca się z odwiecznym: pragnę, ale nie mogę, wiem, że należy, ale nie podołam". [J.Korczak]

Wiem, że nie wszystko mogę sama zrobić.
Nie mogę biegać po podwórku z dziećmi, zadawać rodzicom tysiąca pytań, chodzić za starszą siostrą krok w krok, ale....
Staram się walczyć ze swoją niepełnosprawnością, cały czas próbuję siadać, wstawać, robić różne przewroty. Jestem taka ruchliwa, że mama musi być cały czas przy mnie, bo lubię spadać z łóżka :-)
 
A najbardziej kocham tulenie, buziaczki, spacery i moją Świnkę Peppę. No i Was oczywiście <3
Wierzę, że wszystko co nas w życiu spotyka jest po coś.
Dziękuję, że jesteście blisko, wspieracie i modlicie się za mnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz