Łączna liczba wyświetleń

14 stycznia 2017

Mój świat :-) [13 styczeń 2017r.]

Dziś wracam z mamą z kliniki w Hamburgu do "swojego świata" po kolejnej 8 już dawce leku. Po każdej infuzji czuje się coraz lepiej.
I to jest najważniejsze. A wszystko to dzięki Wam.
Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna <3
Dzięki Waszej pomocy mogę wciąż cieszyć się ŻYCIEM.

Pamiętacie?
Już w niedzielę 15 stycznia 25 Finał WOŚP!
Pomaganie to fajna sprawa.
I niech sobie niektórzy mówią co chcą, my wiemy że WOŚP pomaga, 
nie tylko szpitalom, ale i prywatnie dzieciom takim jak ja!!! 

Mój specjalistyczny wózek został zakupiony także dzięki pomocy WOŚP.
Dużo się ostatnio mówi i pisze, ale mało jest takich co robią robotę taką jak ONI.


Niedługo pokażę Wam mój cały sprzęt, który dzięki Waszym darowiznom rodzice mi kupili - jeszcze nie wszystko zrobione.

A tymczasem do niedzieli <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz