Łączna liczba wyświetleń

31 stycznia 2017

"Dzieci cieszą się jak mało kto potrafi" [26 stycznia 2017r.]

"Dzieci nie myślą ani o tym, co było, ani o tym co będzie, 
ale cieszą się chwilą obecną, jak mało kto potrafi".
 
Ja dziś cieszyć się nie potrafię :-(
Mam zdecydowanie gorszy dzień :-(
Nic mnie nie interesuje :-(
Byle do jutra!
Byle jutro było lepiej!

Gdy przyjeżdżam z mamą do Hamburga na podanie leku odwiedza mnie pewna pani i specjalnie dla mnie śpiewa i gra na gitarze.
Do innych ceroidkowych dzieciaków także przychodzi. To taka dla nas mała rozrywka, bo trudno znieść te długie godziny przyczepionym do kabelków, które pokazują saturację, pracę serca, liczbę oddechów i jeszcze mierzą ciśnienie.
Wcześniej głośno się cieszyłam i na cały głos śmiałam, gdy pani pięknie śpiewała i grała. 

A dziś... ech... Idę spać.
Może jutro będzie piękniej.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jeśli chcesz możesz oddać na mnie swój 1%
W formularzu PIT wpisz numer:
KRS 00000 37904
W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1% podaj: 26147 GŁOWACKA OLIMPIA
Możesz także PRZEKAZAĆ 1% PODATKU ON-LINE ze strony mojej fundacji.
https://dzieciom.pl/podopieczni/26147



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz