Łączna liczba wyświetleń

29 grudnia 2019

Ostatni enzym [28 grudzień 2019r.]

Wczoraj jak co dwa tygodnie wstaliśmy o 3 rano, by wyruszyć do mojej kliniki w Hamburgu na podanie ostatniego enzymu w tym roku. To już ponad 3 lata mojej terapii, a dokładnie 171 tydzień.
Jak ten czas szybko pędzi. A ja wciąż taka piękna 🤣
.
Mikołaj też zostawił mi piękny prezent.
Książkę z bajkami. 📖
Teraz mama musi mi czytać obowiązkowo!!!
Słyszałam jak się skarżyła, że jak próbuje czytać książki w języku niemieckim to nic z nich nie rozumie, bo są za trudne. Bajki są pisane językiem prostym. Teraz nie ma wymówek 😁 Musi czytać, czytać, czytać, ...bo ja lubię słuchać opowieści.
Ehhhh, ten Mikołaj.
On zawsze wie najlepiej...
.
Ps. Właśnie wróciliśmy do domku. Następny termin mamy 9 stycznia w następnym roku 🤣
.
#Olimpia
.
Stanowczo protestuję przeciwko kilkugodzinnemu siedzeniu w łóżku 🤣

Na nic się zdają protesty, więc się położyłam 😁

Czekam na czytanie, czekam... i nic. Cisza!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz