Łączna liczba wyświetleń

27 listopada 2019

Kamil w Urugwaju 4 [15 listopad 2019r.]

Kamil w Urugwaju 4
.
"Miłość ma tylko znaczenie, ona podnosi najdrobniejsze czyny nasze w nieskończoność".
św. Faustyna Kowalska
.
Cotolengo - niebo na ziemi.
.
Dopiero teraz powoli dociera do mnie - znaczenie słów "mam już dość". Co innego, gdy to ja sobie powtarzam, mając zdrowie, życie i chwilowe problemy, że nie mam już sił. A co innego, gdy spotykam tych ludzi, naszych tutejszych przyjaciół i widzę, jakimi są herosami. Niebo na ziemi, bo to na pozór właśnie w tym miejscu, najwięcej doświadczyłem prostej miłości, bliskości, bez żadnego "ale"."
.
Nasz znajomy Kamil Kowalczyk jest od kilku miesięcy na jakże trudnej misji w Urugwaju - szkole bólu, wyrzeczeń, tęsknoty i pokory względem życia i drugiego człowieka.
.
Przeczytajcie co do nas napisał.
.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
.
Możesz wspomóc Kamila w jego wolontaryjnej misji.
Alior Bank:
PL 04 2490 0005 0000 4530 4088 0078
EURO 31 2490 0005 0000 4600 6339 5382
IBAN: PL
BIC/SWIFT: ALBPPLPW
Odbiorca:
Domy Serca, ul. Gersona 27, 03-307 Warszawa
Tytuł: darowizna na cele statutowe - Kamil Kowalczyk
.
#Kamil_Urugwaj_Montevideo
.
Kamilu przesyłamy pozdrowienia.
Polecamy się w modlitwie.
Z Panem Bogiem.

Buziaki 😘




.
.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz