Łączna liczba wyświetleń

08 stycznia 2019

Dziękuję za Twe serce - 1% [8 styczeń 2019r.]

Dodaj życia moim dniom...
Walczę o życie z chorobą Battena.
Urodziłam się w 2011r. jako zdrowiutka dziewczynka i pięknie się rozwijałam do 3,5 r.ż. 
Później zaczęły się pojawiać napady padaczki, a ja zaczęłam zapominać wszystko to, 
co się w swoim krótkim życiu nauczyłam. 
Dziś nie ma siły sama chodzić, moje oczy prawie nie widzą, już nie pamiętam jak się mówi. 
Choroba stopniowo prowadzi do całkowitej degradacji organizmu i przedwczesnej śmierci w wieku 8-12 lat.
Tak mówią statystyki i tak pokazuje samo życie.
Ale ja walczę o każdy dzień!
Poddana jestem innowacyjnej terapii w klinice w Hamburgu, 
gdzie bezpośrednio do mojej główki co dwa tygodnie podawany jest enzym, 
którego mój organizm nie produkuje. 
Leczenie bardzo mocno spowalnia postęp choroby, a w niektórych przypadkach 
nawet zatrzymuje, więc próbujemy oszukać czas i dodać dni do mojego życia. 
Jeśli chcecie mi pomóc w tej nierównej walce o życie i 
przekazać mi swój 1% będę wdzięczna do końca swoich dni, 
bo terapia musi być prowadzona do końca mego życia.
A później będę miała na Was oko... z nieba
KRS 00000 37904
26147 GŁOWACKA OLIMPIA
Dziękuję Wam wszystkim, którzy jesteście ze mną od początku. 
Bez Waszej pomocy to co osiągnęliśmy w leczeniu byłoby niemożliwe.
Dziękuję za Wasze gorące serca
Jeśli chcecie poznać bliżej historię mojego życia zapraszam na strony:

www.facebook.com/glowackaolimpia

www.facebook.com/HELPforOLIMPIA

oraz na stronę fundacji, która wciąż mną się opiekuje:

www.dzieciom.pl/podopieczni/26147
.
Jeśli masz ochotę UDOSTĘPNIJ, będzie mi miło.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz