Łączna liczba wyświetleń

24 grudnia 2018

Narodził się Bóg [24 grudzień 2018r.]

Kochani wszystkiego co najpiękniejsze życzymy Wam wszystkim w ten niezwykły czas 
Bożego Narodzenia. 

Pamiętajmy o najważniejszym Gościu tych Świąt.
Dziś są Jego urodziny 
♡♡♡

Zróbmy Mu prezent otwierając nasze serca na Jego przybycie i zapraszając Go do naszych rodzin. 
On chce nam dać siebie, tylko czeka na nasze TAK!
.
Tymczasem ja nieustannie i z uporem proszę Boga o zdrowie dla Olimpii jak ta kobieta kananejska. 
Ona, poganka prosiła Jezusa by uzdrowił jej córeczkę. 
A On odrzekł jej: "Pozwól wpierw nasycić się dzieciom; bo niedobrze jest zabrać chleb dzieciom, 
a rzucić psom". Z pozoru brzydka odpowiedź Jezusa nie złamała jej, 
bo sprawa o którą prosiła była ważniejsza niż jej godność i honor. 
Nie odeszła obrażona, ale Mu odparła: 
"Tak, Panie, lecz i szczenięta pod stołem jadają z okruszyn dzieci". 
Zapomniała o sobie, bo miłość matki do dziecka była silniejsza niż zniewaga.
.
Ja jestem uparta, zawzięta i nieraz może bezczelna w swoim błaganiu. 
Nie odpuszczam tak łatwo i WIERZĘ, że moja natrętna modlitwa kiedyś zostanie wysłuchana.
.
#OlimpkowaMAMA
.
Wersety z Mk 7;24-30 (Wiara Syrofenicjanki)
.
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz