Łączna liczba wyświetleń

28 sierpnia 2018

Muszę być silna, dla niej... [19 sierpień 2018r.]

Muszę być silna, wtedy kiedy ona słabnie..., 
bo tak jak mnie boli jej ułomność, tak ją boli mój smutek.
.
Nigdy nie przestanę jej pokazywać tego świata, choć wiem, że go nie widzi. 
Chcę dla niej normalności, takiej szarej, zwykłej, codziennej.
I wiem, że bardzo dużo chcę, za dużo... 😪

.
Często towarzyszy mi uczucie żalu, że Olimpia nie może się bawić z innymi dziećmi, nie może robić tego wszystkiego co powinna jako 7-latka, nie może zachwycać się takimi pięknymi widokami.
A ja, ja nie mogę zobaczyć jej wielkich oczu i otwartej buzi jak kiedyś, gdy coś bardzo jej się podobało. Został mi tylko ten niezwykły obraz jej twarzyczki w pamięci. A upływający czas uparcie zamazuje te wspomnienia w mojej głowie. Z każdym miesiącem coraz mniej pamiętam ją jeszcze zdrową.
Nie chcę zapomnieć!
.
Anna Lea! - dziękuję Bogu, że Cię mam.
.
#OlimpkowaMAMA
.
Ps. Takie piękne widoki tylko 18 km od naszego domu.

168 metrów wyżej - Rhine Tower Düsseldorf — w miejscu: Medienhafen

Medienhafen - Dusseldorf

Altstadt - Dusseldorf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz