Łączna liczba wyświetleń

19 marca 2018

Spacerek... [17 marzec 2018r.]

Byłam dzisiaj z siostrą i mamą na spacerku w
parku z dziką przyrodą Wildpark Reuschenberg Leverkusen.

Trochę było chłodno i wietrznie, a ja oczywiście super utulona od razu zasnęłam
i całą wycieczkę przespałam.
Cała ja 😜

Inez za to dobrze się bawiła, szczególnie z alpakami.
Uroczo wredne były. Jak jedzenie się nam skończyło chciały na nas pluć.
Głodomory! 😁

A i muszę się Wam pochwalić.
Wczoraj w szkole była Pani dentystka i wiecie co?
Po obejrzeniu moich zębów, bardzo zdziwiona zadała pytanie:
Kto mi ząbki myje?!!!
No wiadomo kto! Mama 😍


Ja w ogóle ząbki lubię myć, dlatego wszystkie ząbeczki są bialutkie i zdrowiutkie. I
mogę się pochwalić najpiękniejszym uśmiechem świata.
Brawo ja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz