Łączna liczba wyświetleń

26 marca 2018

Mój #BiałyProtest [23 marzec 2018r.]


Jak "DZIŚ" mam spojrzeć w oczy swej córki i powiedzieć
GDYBYM TYLKO WIEDZIAŁA JAK JESTEŚ CHORA, TO BY CIĘ NIE BYŁO. 
Choć "WTEDY" nie wiem jak by było...
Dziś nie żałuję… choć długa droga przed nami.
Moje dziecko zmieniło mnie jako kobietę, jako matkę.
To Olimpia pokazała mi czym jest prawdziwa miłość, to Ona każdego dnia:

• uczy mnie cierpliwości - której nieustannie mi brak, szczególnie gdy dopada zmęczenie i zniechęcenie;

• uczy mnie radości - takiej innej niż miałam kiedyś, bo dziś potrafię cieszyć
się z drobiazgów przez innych niedostrzegalnych;
• uczy mnie wrażliwości - bo nieraz czuję bardziej intensywne;
• uczy mnie pokory do życia - bo dziś jesteśmy, a jutro może nas już nie być, bo wystarczy ułamek sekundy, by przywrócił się nasz mały świat do góry nogami;


• uczy mnie wdzięczności - bo nieustannie dziękuję Bogu za wszystko co mam. 

A mam wiele... i nie chodzi tu wcale o rzeczy materialne.

... bo "Bóg wybrał właśnie to, co głupie w oczach świata, aby zawstydzić mędrców, wybrał to, co niemocne, aby mocnych poniżyć i to, co nie jest szlachetnie urodzone według świata i wzgardzone..." 1Kor 1;27-28

#CzarnyProtest Nie nam stawać na miejscu Boga, nie nam osądzać, nie nam pogardzać.
My mamy kochać, wspierać i pomagać. Ja ciągle się tego uczę...
To jest tylko MOJE ZDANIE, że każdy powinien w sercu decydować wedle własnego sumienia.
Bóg dał nam wolną wolę i nas sam osądzi z naszego życia, kiedy przyjdzie ta ostatnia godzina.

Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni. Olimpia - sierpień 2014r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz