Łączna liczba wyświetleń

17 lipca 2020

Wspomnienia bolą [17 lipiec 2020r.]

Wspomnienia czasem pomagają, ale i na swój sposób bardzo mnie ranią. Moja mała kózka tak pięknie skakała. Dokładnie 6 lat temu była najmłodszym zuszkiem Zlotu Grunwaldzkiego. Była małą Zosią-Samosią, bo wszystko musiała sama, rozpieszczana przez harcerzy nie potrzebowała nawet mojej bliskości. Była duszą całego towarzystwa. Tak mocno dumna była ze swojej samodzielności. W koło dało się słyszeć: ja sama, ja sama...
.
Nawet w moich najczarniejszych myślach nie przyszłoby mi na myśl, że nosi w sobie tak okrutną chorobę, która po troszeczku każdego dnia będzie odbierać jej życie.
Dnia 17 lipca 2014r. miała dokładnie 3 latka i 3 miesiące, tak pięknie cieszyła się życiem, a 40 dni później dostała pierwszego ataku padaczki.
I już nic nie było takie jak wcześniej.
Świat runął na głowę. I przytłacza do dziś dnia.
Moja Olimpciu kochana.
.

                                           w miejscu: 
Pola Bitwy Pod Grunwaldem
.

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz