Łączna liczba wyświetleń

10 kwietnia 2019

Sakrament uzdrowienia [9 kwiecień 2019r.]

Dziś Olimpia otrzymała z rąk kapłana 
SAKRAMENT NAMASZCZENIA CHORYCH, 
Sakrament umocnienia w cierpieniu, 
Sakrament uzdrowienia ciała i ducha. 
Okaż jej Swe miłosierdzie Panie.
.
••• Wziął ją za rękę
Panie Jezu Chryste,
Ty masz serce dla biednych i słabych.
Ty masz dobre ręce dla chorych i cierpiących.
Możesz mi pomóc, w niesieniu tej choroby.
Stań przy mnie i weź mnie za rękę!
Osądź mnie i uczyń mnie silnym!
Pociesz mnie i zmiłuj się nade mną.
Albowiem jesteś Zbawicielem chorych.
Tobie dzięki i cześć
dzisiaj i we wszystkie dni mojego życia.
Amen
.

.
Heute erhielt Olimpia das Sakrament der Krankensalbung.
.
••• Er fasste sie an der Hand
Herr Jesus Christus,
Du hast ein Herz für die Armen und Schwachen.
Du hast gütige Hände für die Kranken und Leidenden.
Du kannst mir helfen, diese Krankheit zu tragen.
Steh mir bei und nimm mich an der Hand!
Richte mich auf und mach mich stark!
Tröste mich und erbarme dich meiner.
Denn du bist der Heiland der Kranken.
Dir sei Dank und Ehre
heute und alle Tage meines Lebens.
Amen
.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz