Łączna liczba wyświetleń

02 czerwca 2017

Takie wieści na dzień dziecka :-) [1 czerwiec 2017r.]

Zawsze to bliżej celu.....
Mój lek BRINEURA <3 


Takie to wieści na Dzień Dziecka 😉


BioMarin Pharmaceutical Inc. ogłosił dzisiaj, że Komisja Europejska (WE) przyznała pozwolenie
na dopuszczenie preparatu BRINEURA™, jako oficjalnego pierwszego leczenia
zatwierdzonego w Unii Europejskiej w leczeniu ceroidolipofuscynozy neuronalnej typu 2
(NCL2)
Kalifornia, 1 czerwca 2017r.


Dziękuję za każde wsparcie, za każdy wysłany list do BioMarin, za to, że tak dzielnie ze mną razem walczyliście o to leczenie dla mnie. Małymi kroczkami jestem coraz bliżej celu.
Dla mnie i innych dzieci jest nadzieja.
Pamiętajcie o mnie w modlitwie proszę, bo przede mną jeszcze długa droga.
Buziaczki
:-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz