Łączna liczba wyświetleń

27 marca 2017

Pełna nadziei [24 marzec 2017r.]

„Nasza nadzieja nie opiera się na naszych zdolnościach i na naszych siłach, ale wsparciu Boga i na wierności Jego miłości”. [Papież Franciszek]

Czy wiecie, że właśnie minęło pół roku mojego leczenia w Hamburgu. W klinice zrobili mi wszystkie badania i co się okazało?
W moim oku nie ma najmniejszej zmiany spowodowanej chorobą, żaden najmniejszy nerw nie jest uszkodzony, moje oczy są zupełnie zdrowe.
W rezonansie główki obraz jest dokładnie taki sam jak był wcześniej.
Od 6 miesięcy jest bardzo stabilnie!
Nasi doktorzy z Hamburga zadowoleni z efektów terapii. My szczęśliwi 😊

Jednak w niemal 2-letnim oczekiwaniu na leczenie choroba trochę zniszczyła mózg, ale nadzieja zawieść nie może.
Ufamy Bogu <3
Wierzymy Jego Słowu <3

Wybudzam się po narkozie 🙄
Tuż po rezonansie mojej główki i oczków.

W trakcie podawania mojego enzymu.
Poznajecie tych cudownych "kolorowych ludzi"?
Byli ze mną pół roku temu jak zakwalifikowałam się do leczenia.
I wczoraj także :-)

A tu dziś z mamą wracamy do domku.
Strzeliłam sobie małą drzemkę.
Mama musiała patrzeć na drogę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz