Łączna liczba wyświetleń

21 września 2016

A było tak pięknie.... [21 wrzesień 2016r.]

Dziś byłam na wizycie u mojej Pani Doktor w CZD w Warszawie. I dobrze, że już w domku ;-)

Wczorajszy dzień był dla mnie cudowny, były też urodziny mojej starszej siostrzyczki, ale wieczór już strasznie nie fajny jak i dzisiejszy poranek. Miałam dwa ataki paskudnej padaczki, akurat w tak wyjątkowym czasie. A kilka miesięcy był spokój. 

No i czuję się tak jak widać na zdjęciu :-(
 
Jak już wracaliśmy do domku widzieliśmy całą masę pięknych tęcz na niebie. A ta na zdjęciu zupełnie wyjątkowa, pojawiła się w chwili kiedy jadąc z Warszawy podjechaliśmy pod nasz Kościół, tuż przed Mszą Świętą :-)
 
Czy wiecie że tęcza to symbol przymierza Boga z człowiekiem? 

Bóg powiedział: "Łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną a ziemią." Rdz 9:13

Wiem, że On słucha naszych modlitw, kocha bardzo i jest blisko mnie <3
 
Muszę się jakoś trzymać!!!!!

Jestem w podłym humorze ;-)

Podwójna tęcza :-) Od Boga dla mnie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz