Łączna liczba wyświetleń

20 sierpnia 2016

miamaria.pl [12 sierpień 2016r.]

miamaria.pl dziękujemy z głębi serca za aukcję na rzecz Olimpii <3

Do zlicytowania dziesiątka Różańca pleciona jest z białego i błękitnego sznureczka jubilerskiego. 
Kamienie – błękitne , fasetowane jadeity. 
Sercem różańca jest srebrny Krzyż (9x9x3mm) z napisem " I N R I " (łac. Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum) oznaczający skrót łacińskich słów IESVS NAZARENVS REX IVDÆORVM (Jezus Nazarejczyk Król Żydów).
 
••• Boże Mój...
Nie dałeś mi skrzydeł, a ja chcę latać z aniołami.
Nie dałeś mi mocnych nóg, a ja chcę biegać z innymi.
Nie dałeś mi głębokiego oddechu, a ja chcę latawce wprawiać w ruch.
Nie dałeś mi sokolego wzroku, a ja chcę widzieć wszystko dokładnie.

ALE DAŁEŚ MI JEDNO MAŁE ŻYCIE, ja Tobie je oddaje. Ty się mną zajmij <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz