Łączna liczba wyświetleń

03 maja 2016

Moje 5 urodziny [były 26 kwietnia 2016r.]

Niedawno skończyłam już 5 lat :-)
Powinniśmy się z tego cieszyć, że jestem taka duża. Ale jest trochę inaczej. Mama chciałaby abym więcej nie rosła i została jej malutką CALINECZKĄ.


Dziękuję za modlitwę, życzenia i prezenty.
Bardzo się cieszę, że o mnie pamiętacie <3

Skupienie! Przed dmuchnięciem jeszcze życzenie....
Gimnazjaliści z Białej Piskiej zawsze o mnie pamiętają. Dziękuję za kartkę z wielkim czerwonym serduchem Oliwce Stelwach, pani Danusi Szumowskiej za pięknego zająca i kochanej Pani Marlenie Glińskiej, która zawsze o mnie pamięta. Buziaczki :-)
Z serca wyśpiewane "100 lat" i uroczego misia oraz piękne rysunki dostałam od moich przedszkolaków podczas występów z okazji "Dnia niemieckiego" Dziękuję ślicznie :-)
Kuba Święćkowski piesek jest mięciutki i uroczy i bardzo grzeczny. Buziak :-*
Takie kredki to marzenie - dzięki Karolina Palczewska :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz